zeyzeykere halen devam ediyorsa bide özellikle sabahları oluyorda nörolojiye gitmenize tavsiye ederim sanki arkadan basıyorlar kafanızı tutamıyor gibiseniz bos sıvınız yüksel miş olabilir doğumdan sonra ölümden döndüm bide kusma ekleniyorsa beklemeyin sakın çok tehlikeli basınç yapıyor acilede hemen gidebilirsiniz