deva00 Kızlar ben çay makinesi alicam 2 yıldır kullanıyordum bozuldu ve şu konuşan cay makineleri çok hoşuma gidiyor camlı ama uzun ömürlü olurmu bazısı hem soyuldu iste cam tarafları kireç tuttu yada fotoğraf atın lütfen aşırı kararsız im
Suphiye_mila13 deva00 ben fakirin çaycısını kullanıyorum üstü cam değil yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum memnunum
Eslemsi_04 deva00 karacanın konuşan caycısının altı celik değil tercih etmem Ben altı üstü cam olan kullanıyorum