Sermec27 bugün yaptım sebze çorbası çok sevmesedd yarısını icirdim bı sekilde.bbenim kızımda ağzında tutuyor bu huyu hiç yoktu bir haftadır böyle ysni aşırı geriliyorum bende. Ölçülü benim tarif 😂 bir soğan ,bir dis sarımsak ve pırasayı (bir dalın yarısı kadar koyuyorum ) zeytinyağında kavur salça ekle.Sonra sirasyla bir yada ikişer parça karnıbahar, brokoli ve 1 sb. Kirmzii mercimeği ekleyip kavur ardindan su ekle (ben 1 litre ekliyorum sonra kıvama göre ayarliyorum, kıvamlı yapıyorum )pişince blendir
Sonra tuz,karabiber,kimyon ve en son tereyağında kırmızı toz biberle nane kızdırıp.dokuyorum mis gibi çorba oluyor 😌