Merhaba oğlum 2 aylık aşırı gazı var ve gaz çıkarırken çok ağlıyor bütün neşesi kayboldu iki üç haftadır sürekli ağlıyor yada uyuyordu. Bugün doktora götürdük süt alerjisi olabilir diye düşündü kakasıda mukuslu hatta jöle kıvanımdaydı artık. Bu ilaçları verdi ama kullanmaya başladığım anda sürekli kusmaya başladı oğlum ne yapabilirim kullananlar bir tecrübelerini paylaşırsa sevinirim