ykubra93 Bayanlar sezeryan dikiş yerimde çizgi şeklinde kesiğin üzerinde şişlik var spor yapıyorum 10gündür ondan olabilrmi. 5ay oldu sezeryan olalı. Ağrım falan yok ama sıkıntı yaratır mı
hazale966 ykubra93 cnm daha erken değil mi bana kadın dogumcum 6 ay sonra başlayabilirsin egzersizlere dedi ben 6 ay sonra başladım sıkıntı yaşamadım cok sükür
ykubra93 Leylaa_ ağrı yok ama şişliği hissedebiliyorum bide yeri terliyo, ağır spor yapmıyorm aslında günde 20 dk falan
ykubra93 hazale966 yani 5ay oldu sonuçta ama kilolarımdan çok rahatsızım bilemedim. İltihaplanma olurmuki acaba. Sıvı akma yada acı v.s yok
hazale966 ykubra93 valla bilemiyorum ben dikişlerimi gösterdim ultrasonla baktı doktor herşey normal 6. Ayda başlayabilirsin dedi. Bende rahatsızdım ama korktugum icin birşey olur diye bekledim. Doktora bi gidin bence baksın