Kizlar benim 5 yaşındaki kizim öksürüyordu sağlık ocağı antibiyotik macrol yazdı..iki gündür veriyorum.Bugun 4 buçuk aylık bebeğim de sert öksürmeye başladi eğer bu gece yine sert öksürürse yarım ölçek olacak şekilde o antibiyotiği ona da verebilir miyim ? Böyle yapan oldu mu daha önce.Antibiyotik olduğu için korktum vermeye