Ebrubulut Nasıl yapılıyor oğluma sürücem ayak altına buzlukta sarımsağım var ondan olurmu yabtiktan sonra hemen sürülebilir mi yoksa beklemesimi gerekiyor
mami68 Ebrubulut ben taze sarımsaktan yapıyorum iki üç saat bekliyor sürüyorum ilkinde etki etti gibi bize ama bekletince olmuyor sanki biraz az koy zeytinyağını oda sıcaklığında tezgahın üstünde bırakıyordum