bebegimgeldi dünyagöz hastanesine çizdirdim 4 sene önce görmem %100 5 numara gözlüğüm vardı çok rahat bi şekilde oldu sizinle konuşuyorlar zaten masadan kalktığın da karşıda ki saati sordu doktor görmeme çok şaşırmıştım 10 dk da oldu bitti ilk 4 saat zor yanma batma oluyor karanlık ortam da durman gerekiyor sonrası o da geçiyor 4 saat sonunda biran da güneşe çıkarken gözlük şart oluyor hassas oluyor gözün ama 1-2 hafta sürüyor kışın olmanı tavsiye ederim daha rahat geçer