HanifeSay 21 aylık oğlum bi ağız dolusu dalin kolonya yuttu hastaneye götürdüm kan aldılar 2 saat sorna sonuç çıkacak dediler ama deliriyorum var mı deneyimi olan daha önce başına gelen bişey olmadı desin biri lütfen 🥹🥹🥹🥹🥹🥹
barbiee_ HanifeSay çok geçmiş olsun inşallah bir şey olmaz bebeklere özel ya belki bir şey olmaz ama normal limon kolonyası tütün falan olsaydı daha kötü olabilirdi diye düşünüyorum
Paramedik16 HanifeSay üstte kalsın canım çok geçmiş olsun benim oğlumda Mustela pişik kremini yemişti ama baya bi kutuyu yemiş hastaneye götürdüm zehir danışmayı filan aradılar allahtan temiz içerikliymiş bişey olmaz dediler kendi bi iki kere kustu sonra sorun yaşamadık umarım sizde de temiz çıkar her şey