Kızlar kızım 11 aylık. 2 hafta önce soğuk algınlığı geçirdi. O zamandan beri geceleri burnu tıkalı ve sürekli uyanıyor. Odanın peteğini kapattım, nem cihazı kullandım. Her akşam uyumadan mutlaka serum fizyolojik yapıyorum ve temizliyorum ama yine sabah tıkalı burunla uyanıyor. 2 gündür cold mix damlatıyorum yakasına bir süre güzel uyuyor ama belli bir saatten sonra yine başlıyor burnunu kaşıyarak uyanıyor. Bildiğiniz doğal çözüm var mı? Neler yapabilirim. Nioli yağını duydum tıkanıklık için yastığa damlatın diye ama deneyen var mı?