
karabuluttt bebeğim gözüyle kaş arası denk gelecek şekilde ayağı kayıp sehpaya vurmuş ama çok kötü hemen morarmıştı. Hastaneye götürmedik biz çok ağladı ve şişti sabahına göz kapağı 1 hafta mor dolaştı. Ama sıkıntısı yok yani tabi endişe duyuyorsanız doktora götürmekte fayda var.