Kızlar 10 günü geçti bi halı örtüsü aldım merhemcehome dan .Ürün bugün geldi sipariş verdiğim ürünle alakası yok renk olarak .Bende whatsap hattından yazdım yanlış gönderilmiş vs diye .Bana papağan gibi aynı şeyi konuşma aynı diyoruz anlamıyor musun bende sinirlenip aradım siz nasıl konuşuyorsunuz kim verdi size bu hakkı diyorum hala saçma sapan konuşuyor artık sinirden kekeledim bak sinirden konuşamıyorum sen kimsin diyorum oh iyi oldu konusamaSın tabi gibi saçma sapan üslupla karşılık verdi .ardından mesaj attı kusura bakmayın sizinle alakalı değil iyi değilim vs diye şok oldum .Güzellikle derdimi anlatmaya çalıştım ama inanılmaz derecede bana çıkıştı ve ben asla papuç bırakmam cevabımı verdim daha çok yükselirim ama hem misafir kız var içeride hem olayı idrak edemiyorum Hemde açık vermek istemiyorum davalık durum olur diye .Bende hakem heyetinde ben işimi hallederim dedikçe bilgilerinizi verin bakalım vs yazmış ben orada değilim güzellikle cevap verse ürünü göndermem bile ama üzerine hakaret yiyorum şok oldum kaldım .sizin işlemlerinizi kontrol edelim bunda bişey var yazmış resmen hırsızlıkla suçluyor ben Online işlem yaptım kartımla .amacınız pes kazanmak yemek mi yazmış Allah aşkına bunlar ne demek .Foroğraf yükleyebilsem hepsini yükleyeceğim ama çıkdırdım kızlar ben ne yapabilirim .eşim polis memuru adalet vs okuduğu için kanunlardan vs da anlıyor bişey çıkmaz takipsizlik verirler diyo lütfen bilen biri beni yönlendirebilir mi