monna deletedmom719 ben not da almadım. Herşeyi baştan yaşıyoruz 😅 ama kızımda 4 aylıkken öyle sırtına vurarak gaz çıkarmıyorduk onu hatırlıyorum
Handecelik monna 23 derecede sadece patikli alt giydiriyorum.üstünü triko battaniyeyle örtüyorum. Çocuğu biraz lahana yapmışsınız