Belisss hindistan cevizini kırdıktan sonra rendelıyorum hepsını bir kaba alıyorum ve üzerine 750 ml kadar kaynar (90 derece yazıyordu) su döküyorum 2 saat kadar o şekilde bekletıyorum daha sonra bir tülbentten baska bır kaba süzüyorum tulbentte kalan hındıstan cevızlerını ıyıce sıkıyorum kı yaplar tamamen cıksın onu bir cam kavanoza alıp agzını kapatıp 2-3 saat bekletıyorum sonra zaten yağ üzerine cıkmıs oluyor beyaz bir şekilde suyu altta kalıyor kaşık yardımıyla yağını alıyorum üzerinden zor gıbı görünsede cok basit bir işlem umarım sizlerede faydalı olur🙏🏻😊