Prnsesannesii Arkadaşlar abiyeyi gecen yıl düğün için aldım. Ve kilo aldığım için elbise bana olmuyor o yüzden satıyorum. İnanılmaz güzel bir elbisedir. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. 44 bedendir.
Prnsesannesii yagizinannesi0606 1800 tl düşünüyorum yine ciddi alıcıysanız biraz yardımcı olabilirim. Hiç giyilmedi sıfırdır.