Kızlar selam 34 aylık oğlum 3 hafta önce tuvalet eğitimini hallettik çişte şükür bir sıkıntımız yok.
İlk başta biraz kabız oldu onuda ilaçla çözdük ancak şöyle bir sıkıntımız oldu kakasını yalnızca öğle uykusu sırasınde ve altına yapıyor. Uyurken bir anda anne kakam geldi diye sesleniyor tuvalete gittiğimizde bakıyorum ki altına yapmış.
Dün öğlen Uyutmamayı denedim o saatte uyanıktı ve kakada yapmadı. Uyuyorsa mutlaka yapıyor ama.
Kafam allak bullak oldu çözemedim sorunu. Yaşayan ya da fikri olan varsa yardımcı olabilir mi?