Yigitoglum_2 Hamilelik sonrası ilk defa beyaz akıntı başladı , hamile olma ihtimalini düşünmek bile istemşyorum. Normal midir az bir şey beyaz akıntı oldu bugün.bebeğim daha 3 aylık hiç adet olmadım
UrbanMom Yigitoglum_2 adetiniz geciktiyse test yapın bende hamileyken beyaz akıntı olmuştu doğumdan sonra duzelmisti süt korur veya lohusaydim diye düşünmeyin benim kanamam bittikten bir hafta sonra adet oldum şansa bıraksam hamile kalirmisim
tospikannesi_ Yigitoglum_2 korunuyorsanız hamile olma ihtimaliniz çok düşük korunmuyorsanıx tabiki hamile kalırsınız süt korumaz.