zeynep661_ Bencede öyle, şimdi taşındım uzağa ama yakınken bile kendim yetiştirdim çok şükür büyüdü büyüyor.
Destek elbet ihtiyacı oluyor insanın ama çocuğunu kafan agrimadan rahatça büyütmek daha önemli bence birde benim görüşüm tabi destek ne kadar çok olursa insan zaman zaman normale göre daha çok insan arar oluyor yanında, bünye alışıyor desteğe o yüzden kafam rahat kendi akışında büyütmek daha iyi benim gözümde