Bebeğimde hem Egzama hem atopik dermatit hem de sebepteki dermatit var. Yüzü ve cildi için öncelikle hastaneden kortizonlu krem yazdılar çok ince bir şekilde 5 gün kullandım . Sona erdi . Ancak tekrarlıyor .Günde 2 saat arayla ya da daha sık tekrarlarla nemlendirici kullanıyorum . (Bunlar bioderma atoderm ve la roche lipikar )