Merhaba anneler ,kızım 5 aylık sma kullanıyorum çok memnunum ama çok pahalı kızımdan değerli değil ama alternatif mamalarda arıyorum .hafta da 800 gr mama bitiriyoruz ayda 3 bine yakın mamaya gidiyor .Bebelac gold nasıl iyi mi kusma yapıyor mu kokuyor mu