Kızım 3 yaşında normal konuşuyordu ama bu aralar peltekli konuşmaya başladı dediklerini anlardım normalde ama artık anlamıyorum çoğu kelimeyi diyebilirim. Geniz eti vardı geniz eti pelteklik yapmaz diyorlar daha çok burnu tıkalı gibi konuşurlarmış. Ama kızım da bence pelteklik var yani sonradan olabilir mi böyle bişey başınıza geldimi