Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük ilk ek gıdalara başladığımızda çok iştahlı olmasada yine yiyordu ama 15 20 gündür asla yediremiyorum çok iştahsız geçen ay sadece 100 gram almış ağzını kitliyo karnı aç olmasına rağmen yemiyo beni çok az emip bırakıyo yediremiyorum yani kilo almıyo çocuk siz iştah için neler yapıyorsunuz yada iştahsız bebeklerinizle nasıl başa çıkıyosunuz böyle olan var mı