Kızlar ben evden çalışıyorum bir bakıcı ile birlikteyiz 4-5 aydır fakat hiç memnun değilim kızım evin içinde beni gördükçe sürekli ağlayıp bağırıyor yanıma gelmek istiyor bakıcımız çocuğu tek bir odaya hapsediyor sırf merdivenleri inip çıkmamak için sürkeli geç kalmak ve benzeri başka sorunlarımız da var cocuğu dişarı da çıkaramıyor. Geçen bir bebek bakım eviyle görüştüm 10 cocuk 3 öğretmen güzel bir kurum gelin bi görüşelim tesisi görün dediler bir yandan içim yanıyor evinden uzak kızımı diğer yandan gerçekten delirme noktasına geldim çünkü asla çalışamıyorum. Napcamı şaşırmış durumdayım bakım evine gönderen tecrübesi olan anneler var mı? Akıl akıldan üstündür