beyazzkuguu Kızlar nasıl oldu anlamadım bir dakika yalnız kalmasıyla yastığa rağmen kendini döndüre döndüre beşikle yatak arasına düşmüş. Yatak 65 cm. Kızımın boyu 70 cm. Güvenli düşmeye giriyor mu ? Hastaneye götürmem gerek mi ? Sadece 1 dk ağladı sonra sustu. Kafa üzerine düşmedi oturur vaziyette düşmüştü baktığımızda. Tomografi isterler diye hastaneye gitmek pek istemiyorum evde takip ediyorum. Kafasında hafif kızarıklık vardı o kafamı kurcalıyor düşünüyorum gitmeli miyim sizce ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan anneler var mı çok üzgünüm nasıl böyle bir hata yaparız eşimle aklım almıyor hala 😞
eda2410 beyazzkuguu kalçasının üzerine düştüyse pörçük batması denilen şey olmuş olabilirmi korkmayın soğuk kanlı olun gine’de bir hastaneye götürün benim oğlum da düşmüştü üstelik 7 aylık gittik bişey yok dediler takip edin dediler içiniz ferah olsun bir gidin geçmiş olsun 🫶🏻🙏
mrvfdn beyazzkuguu benım oğlumda 6 aylıkken bazadan dustu kafa üstü hemde çok aglamadı gece dustugu ıcın bı sure uyutmadım çok şükür bısey olmadı ama aglıyosa bebegın huzursuzsa sureklı bı baktır derim bezi varsa yıne sanmıyorum pek bısey olmaz heralde inşallah
beyazzkuguu eda2410 çok teşekkür ederim bizde 7.5 aylığız. Belinden vs daha çok beyinden korkuyorum röntgen zaten çektiririz ama tomografi zararlı diye emin olamadım
merveturegun Geçmiş olsun, boyundan kısa yüksekliklerde korkmana gerek yok demişti doktorumuz(Benim kızım oturur pozisyonda iken pat diye öne atmıştı kendini direkt kafa üzeri, yetişememiştim). Ama takipte kalmanızda fayda var sanırım, geçmiş olsun ♥️
beyazzkuguu merveturegun yatak 65 kızım 70 cm boyundan yüksek değim o biraz içimi rahatlattı teşekkür ederim 💚