O marka cok pahalı ya herkes de onu öneriyor anlamadım gitti, civilden kuju marka aldım daha yeni, bebeğim içinde duruyor dışarı çıkarken sürekli kullanıyorum, 4 ay 6 buçuk kilo. Sling de aldım ama kıyamet koptu hiç evde bile kullanamadım hiç sevmedi o da sevibebe ydi