Gizemtek yani bende kendim verdim sallamayı bıraktım saha doğrusu. Ayağımda ana kucağında çarşafta ayakta gezerek uyuyordu. Artık gece de uyanıp sallanmak istiyordu. Bende karar verdim bir videodan sonra. İlk gün uykusu gelince Karnını doyurdum gazınu çıkardım altını temizledim. Yatırdım. Ağladı biraz ninni söyledim. Beyaz gürültü açtım olmadı kundak yaptım ağlıyor aöa yine bu arada kucağıma almadım. Çok katıldığı zaman çıngırakla sakinleştirip devam ettim. Bir iki kere oldu Allahtan. Sonra konuşarak sacını okşayarak derken uyudu. Her defasında desteği azalttım. Çıngırak kundak beyaz gürültü ninni falan yok gece uykusuna dalması daha kolay. Gündüz de öyleydi ama nu süreçte işte oraya buraya gidince biraz dağıldı düzen gündüz kucakta uyumaya döndü pnu6da bırakmaya çalışıyorum