Kızlar bebeğim 13 aylık 1 yaşından sonra emzirmeyi kestim emzirmeyi kesmeden önce hep göğsümde emerek uyurdu çok yoruyordu emmeyi keser kesmez ayağımda uyutmaya başladım ama şu sıralar çok yoruyor büyümeye başladıkça ağırlaşmaya da başladı belimde de fıtık var saatlerce sallayamıyorum ama bebeğim nerdeyse 1 saat sallatıyor kendini uyumak için nasıl bırakabilirim başka türlü nasıl uyutabilirim lütfen yardım edin öneride bulunun bana 🙏🏻🥲