mom97X 5 ay 24 günlük bi kızım var. Saçlarımı hiç kesmedik, sol tarafı daha az geliyo resimde göstermeye çalıştım. Sonradan düzelir mi ? Eşim keselim düzenli eşit gelsin diyo ama ben kıyamıyorum
ayisit mom97X benim kızımın da böyleydi hatta doğduğunda daha komik duruyordu uzadıkça o açıklıklar kapandı şu an 9 aylık az daha uzayınca hafif keseceğim eşitlemek için
SevimliHayaletCasper mom97X benim kızımım saçları 5 6 aylıkken öyle bi döküldü ki yan taraflar tamamen kel kaldı sadece üstlerde azcık vardı yani seninkinin yarısı kadar bile yoktu saçı. Şuan 7 yaşında o kel yerler tamamen kapandı ve saçları öyle gür ki ne taranıyor ne açılıyor çok zor