1mom1 Bunu kullanan var mı memnun musunuz ? Ben aldım bunu, doktora sordum ilaçla veya serum ile kullanabilirsin demişti , ya da önerdiginiz başka buhar makinesi var mı
asam 1mom1 1 senedir kullaniyorum bi sknti yasamadim ama cok narin bi makina temizligini guzel yapmak gerekiyo buhar verisi iyi sessiz calisiyo ilacla da kullaniyorum sarjida baya gidiyo tam dolu oldugunda daha iyi buhar veriyor
ayan95 Kablolu olanları daha çok önermişti doktorum bende Omron markayı kullanıyorum buhar gücü gerçekten çok yüksek çok memnunum :)