Durum_m benim doğumdan sonra 40ım çıktı direk gidip özele taktırdım. Adet değilken hiçte acımadı zaten 2-3 dklık bi iş iğne vuruluyor vajina kısmına hissetmiyorsun bile. Yaklaşık 10 ay olucak en ufak bi şikayetim yok. Adet demek hamile değilim anlamına geliyor o yüzden adet günü gelin diyorlar ama özelde öyle bi problem yok ulturasyondan bakıyorlar gebe değilsen hemen takıyorlar. Benim ki 5 senelik spiralim. Adetim 3-4 gün sürüyordu halen aynı devam ne bi günlerde uzama ne de azlık var. Sadece biraz belim ağrıyor o kadar :) o da çok emzirmekten sanırım.