pamukminigim Arkadaşlar merhaba bir sorum olacaktı Cat botlarım var sağ teki çok ayağımı sıkıyor ayakkabıcı da açtırdım ama hala aynı sorun sizce ne yapabilirim 😭 sadece 2 3 kez giydim 😒
GezginPaNDa pamukminigim poşete şu koyun dedi ayakkabıci. 3 4 kat poşete koyup ayakkabı içine koyup buzluğa koyun . Su buz olunca genleşecek ayakkabı açılacak dedi
pamukminigim GezginPaNDa tek kat olarak poşetle koydum ama işe yaramadı maalesef bir kaç Poşetle denemedim 😒
maviev35 Ayakkabıyı tamamen ıslatın sonra içine koyabildiğiniz kadar kağıt-poşet koyun 1-2gün bekleyin. Ayakkabıcı tanıdığım böyle demişti.