[silindi] 5 aylık kızım bu zamana kadar tek göğsümden emdi ve artık doymuyor mama aldim bebelac ve avent anne memesine uygun biberon ama icmiyor ackende veriyorum yok🙄isiriyor 2 cekip bırakıyor napmalıyim?
26082014 [silindi] benim oğlumda öleydi Avent biberon almıştım sonra bi arkadaşım nuk olandan al anne göğsüne daha yakın daha yumuşak dedi gerçekten öyle oğlum içiyor sizde deneyin bi
nazli_19 [silindi] ayni dönemde mamayi birakti benim kizim da kac cesit denedik içmedi kaşık mamasi ile karnini doyurdum mecbur belki yer bi deneyebilirsin
Janss [silindi] Sıkma kaşık biberonlar var belki hoşuna gider ek gıda dönemine de az kalmış belki de başlamışsınızdır alıştırma olur hem bi bakın derim. 🧚🏼♀️
Janss [silindi] Olabilir. Deneme yanılmayla bulunur ancak. Önce normal kaşıkla vermeyi deneyin açken. Yine içmiyorsa o zaman mama değiştirip teklif edin biberonu. Bazı bebekler tutmuyor emzik,biberon 💆🏼♀️
Janss [silindi] 🌹 Bir de formül mamayla yapılan muhallebiler var tadına alıştırmak için tarifleri deneyebilirsiniz aklıma o geldi. Rica ederim.
26082014 [silindi] ne demek canm ben arı mama var ondan kullanıyorum akşam uyurken birde gündüz 1 kere veriyorm emiyorda ve ek gıdada yiyo bu ayın 10 unda 9 aylık olucak oğlum