38Birannebirbebekbirbaba Kızlar doktorum folik asit ve bulantı hapı yazdı ama iksiide kusturduğu için içemiyorum bir zararı olur mu
3kedili2bebekli 38Birannebirbebekbirbaba gece yatmadan önce bulantı hapını içip uyuyup sabaha karşı folik asit ve bir bulantı hapı daha içip geri uyuyordum işe yarıyor gerçekten
3kedili2bebekli 38Birannebirbebekbirbaba evet sabah kahvaltı bile yapabiliyordum hatta sonra kan ilacı verdi onu da öyle yaptım sabaha karşı içtim bulantı ilacını gece yatmadan 2 sabaha karşı 1 içiyordum ancak böyle etki ediyordu gün içinde ilacı bile görsem kusuyordum yoksa 😂
38Birannebirbebekbirbaba 3kedili2bebekli bende böyle değil ya genelde bulantı ilacıyla birlikte içince hemen kusturuyor daha mideme inmeden doktora gittiğimde başka Bi ilaç mı istesem bulandırdığı için içmeyi bıraktım ama bir zararı olur mu bu ikinci hamileliğim de
3kedili2bebekli 38Birannebirbebekbirbaba malesef zararı olur gece yatmadan bulantı ilacı içmiş olacaksınız ya sabaha karşı bulantı azalmış olur doktora ulaşabiliyorsaniz ulaşın bir sorun değiştirmek için bazı ilaçlar daha az bulantı yapıyor gerçekten yada eczacınıza sorun bir
g_tm59 Bende folik asit kullandım hiç bulantım olmadı gebyfoll diye bı ilaç verdi ilk 3 ay ondan sonra başka yazdı bir ay da onu kullandım hiç sıkıntı olmadı
38Birannebirbebekbirbaba g_tm59 ben de o ilacı ilk hamileliğimde kullanmıştım o da bulantı yapmıştı bu folik asitte elenatal 1 bu da bulandırıyor maalesef
g_tm59 38Birannebirbebekbirbaba yaaa bende yapmamıştı geçmiş olsun canım umarım geçe çok zor bulantılar
38Birannebirbebekbirbaba g_tm59 evet ama kafamda bir soru var ya bıraktım içmeyi ama bir zararı olmaz demi ya
38Birannebirbebekbirbaba 38Birannebirbebekbirbaba içmeyi bıraktım ya bir sorun olmaz demi ya kafamda sürekli takılı kalıyor da