Gamzeli2206 gizem187_ sol karın altı batardı ama doktora gidin herşey olabilir . Bi de şey merak ediyorum burda biri normal dese içiniz rahatlayacak mı ona göre yorum yapacağım bundan sonra birine normal falan yazarım sonra vicdan azabı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala gizem187_ bence de doktorunuza danışın, bende hiç böyle bir şey duymadım 🤷🏼♀️
balporsugu7224 gizem187_ bilmiyorum ki öyle diyorlar aka şu da yanlış kanama yoksa sorun da yoktur demek bende normal kontrole gittim herhangi bir belirti yoktu normal gebelik belirtileri vardı bebegim kalbi durmuştu batma hissi normal ama bunu diyebilirim