Kızlar hastane randevum vardı diş çekimi için iptal ettim gidemeyecektim sonra tekrar arayıp randevu aldım bir kaç gün sonra ama bu sefer gene diş çekimi için verecek de ne zamana verir gene geçenki diş çekimim için beklediğim gibi bekler miyim uzun gün mü verir çünkü başa sardı ben ilk çekim için verdiği günü de 23 gün filan beklemiştim yine mi aynı olur bilginiz var mı