deneyimli anneler merhaba, oğlum şuan 10 aylık 2 aydır çok zor kakasını yapıyor ve çok katı ceviz büyüklüğünde yapıyor ve poposu sürekli pişik ne kullansam fayda etmiyor, ve hep kabız herşeyi denedim hurmalar kayısılar sıvılaştırdım yemeklerini ne yapabilirim dr probiyotik damla verdi bana mısın demedi çok zorlanıyor ağlıyor canı çok acıyor ne yapabilirim?