Elifeysu 2 yas sendromuna merhaba demişsiniz. Ben genellikle 2 veya 3 kiyafet gösterip onlardan birini seçmesini isterdim, birini giyerdi. Ya da dolaptan kendi secerdi en son onu giyerdi. Benim kizimda 3 yaşına girecek elbise takıntısı geldi ve kesinlikle elbise dışında bisey giymek istemiyor. Evde asla külotlu çorap da giymek istemiyor, oyle çıplak geziyor.
Ayakkabı konusunda ben kış zamanı kizimin spor ayakkabılarını ortadan kaldırıyorum. Kışlık gore-tex spor ayakkabı aliyorum, ve botları oluyor. Ortada olanlardan birini giymek zorunda kalıyor bu sefer.