Arhim 3gundur bizimde kırmızılık var göbek deliğinde bugün doktor kontrolümüz vardı akıntı koku vs olmadığı için enfeksiyon değil dedi doktorumuz. Yeni denediği bir besin alerji yapmış olabilir dedi pazar günü ilk defa somon yemişti ondan olabilir diye düşündüm
Kızarıklık geçince tekrar somon vericem bakalım ondanmi anlıcaz