Kızlar hiç emeklemedi bebegim zor bela yerden kalkmasını vs öğrettim motoruna vs kendi çıkardı inerdi şimdi hep elimden tutup inmek istiyor merdiven vs kendi kendine çıkmaz yandakı korkuluklardan tutunur normal mi pipete alıştıramadım hala biberon kullanıyorum bardak diceksiniz bardağa su doldurduğumda kafasına birden bire dikiyor bu sefer üstü başı ıslanıyor öyle internette gördüm gelişim geriliği vs diyordu bi akıl verin bna