10 ay 21 günlük 2 haftadır ağlıyorum sinirden Artık yoğurt bile yemiyor sürekli mama içiriyorum aç kalmasın diye, sürekli itiyor ağzını açmıyor kafasını çeviriyor ne oyunlar döküyoruz eşimle ne artık pes etti, bana diyor yeter uğraşma bırak açıkırsa yer diye ama zaten iştahsız yemiyor 😭😭😭