26 aylık oğlum
Babasıyla bensiz 2 gün duruyor hiç bni sormuyor
Ama babası işe gidince gün boyu babayı ara diyo
Babaya gidek diyor
Hastayken babası için ağlıyor
Gün boyu baba baba
Ben yookkenbni neden aramıyor
Her dediğini yapıyorum
Hersey alıyorum hiç kızmıyorum
Oynuyorum akşama kadar
Lütfen bana bunun sebebini açıklayın çok üzülüyorum psikolojim bozuluyor