Merhaba güzel anneler benim 2.5 aylık bir kızım var sabah yedi buçukta uyanır genelde ve saat 5 e kadar emer uyur ne oluyorsa saat 5 den sonra oluyor sürekli bir huysuzluk ağlamam uyuyamama bunu duyan yakınlarım 5den sonra sütün azalıyor bebek doymuyor onun için ağlıyor diyorlar böyle bisey olabilir mi çok fazla kafama takmaya başladım mama denesem mi acaba bu arada bir haftada bir kaka yapıyor buda açlık belirtisi mi acaba siz ne düşünüyorsunuz