Biz de karın bölgesinde kızarıklıklar oldu kakası da biraz mukusluydu, kontrolümüz de vardı zaten dr gösterdim süt ürünlerine alerjisi var dedi kan almayalım hemen sen süt ürünlerini kes deneyelim bir dedi ama hipp combiotic mama destekli gidiyoruz. Ben kesince kızarıklıklar geçti kakası mukuslu hafif geliyor ama, 1 hafta sonra tekrar kontrole gittiğimizde süt ürünlerini hiç yeme dedi kakası da olabilir şimdilik probiyotik kullanmaya devam et dedi
Şimdi süt ürünlerini kestim bakalım şuanlık iyiyiz