Tazeanne68100 merhaba ,eğitimimiz henüz bitmedi.Ama benimki kucakta uyuyordu.Hani kucakta sallayıp yatağına koymak değil ,bildiğin 20.30 da kucağıma alırım gece boyu kucağımdaydı,kollarım uyuşurdu artık.Altına yastık koyardım koluma destek olsun diye .Tuvalete gideceğim zaman kocama verirdim.uyku eğitiminden sonra yatağa alıştı neyseki.Ama hala kendiliğinden uyumuyor eğitim de devam ediyor.