m1sc Bebegım 4 ay 20 gunluk. Haftalık olarak fazla kılo almadığı ıcın hoca gece uyumadan kasık mama verebılırsın dedı hipp mesela. Aslında 2 saatte bır emıyo ama kılo alımından dolayı kasık mama onerdı yasayan var mı ??
efnan77 m1sc benimde oğlum az alıyo haftalık takip ediliyo 3 aylık 4650 bende 4 4 buçuk sylıkken başlıycam ama süt ve süt ürünleri alerjisi var gibi kaka tahlili verdik pazartesi öğrenicez oda kilo almaya engelmii eğer varsa