meltemtugay eso98 uykusuzluktan mahfoldum gece uyanmaları işte bende zıpzıp var yaylı ona koyup rahatlıyom cok yorulunca pat dıye uyuyor.bu yüzden akşam zıpzıpa bindiriyom gec saate kadar uyutmuyorum şimdi yatırdım
songulasln Nisakrkmz ağlayarak 😂 şaka bir yana bir aydır böyleyiz gece uyumuyolar. Bu saatlere kadar hala uyanıklar. Az önce hıçkıra hıçkıra ağladım
1symaysuf Nisakrkmz göz altı torbalarına merhaba diyerek alışıyorsun uyumak istesen de işleri mi yapsam biraz bende mi uyusam diye tereddüt yaşıyorum bi bakıyorum uyanmış bebeğim 🤣
yildiz-alp2024 songulasln aynı bende gözlerimin ağrısı geçmiyor artık uzun süredir böle her saat başı uyanıyor sinirlerim bozuldu artik
minikasya songulasln bütün bebekler sanki böyle kime sorsam herkes geceleri uyumuyor uyusa bile mızmızlanıor geri uyanıyor diyorlar hayırdır inşallah
pnd songulasln sen bensin yaaa 2 bebişle çaresiz çok ağladım ağlıyorumda benimkiler çok yaramaz gündüz gece devam kızım gecenin bir yarısı bağırarak çığlıklarla ağlıyor ağlaması 1 saat sürer her gece devam
210796 bebegin 2 aylik 6 olunca uyaniyoruz.nadiren 7 falan oluyor.6dan once yeni gun moduna gecilmemeli.6 oluncaya kadar beklemelisiniz