Kızlar bebeğim 2 ay 6 günlük birkaç günden beri geceleri 2 saatte 1 uyanıyor normalde 3,5 saatte bir uyanıyordu o da acıktığında mamasını yiyip uyuyordu. Birkaç gündür ıkınarak uyanıyor Acıktı zannediyorum mamasını hazırlıyorum iki yudum alıyo bırakıyo uyuyo uyandıramıyorum ıkınmaya devam ediyo gazı yok altı da temiz yani anlamadım bi türlü ne yapmam lazım