2 aylık bebeğim var 2 saatten 2 saate sağım yapıyorum bazen yapmadan emziriyprım her 2 saate sağdığım zaman iki göğüsümden de 60 Cc süt çıkıyor ama bazen sütüm gelmediği zaman bebeğim doymuyor ağlıyor +günde 2 biberon da mama veriyorum (küçük biberon) doyduğunu düşünüyorum damla kullanıp mamayı kesmek istiyorum çok iyi fayda eden damla varmı rezene çayı falan içtim işe yaramadı