Cidden artık çok yorucu bir konu oldu benim için kızım 2.5 yaşında bizim odada yatarken sürekli yanımıza gelip sabaha kadar uyutmuyordu bizi herkesin önerisi odasını ayırmak oldu evim çok küçük 1+1 sayılır küçük
Bir oda var ona oraya sadece ikea uzayan yatağı
Küçük boyutta ayarlayıp koydum sevdiği nevresim oyuncaklar hepsi odasında ama yok yani gece 2.30 da uyandı zaten 11 de uyudu hâlâ uyanık saat 5.30 a geliyor yanımıza gelmek istiyor ama yanımızda da ciddi anlamda kötü bi uyku çekiyoruz artık çok yoruldum bu durumdan oturup ağlayasın geliyor sabah uyanacağı saat ise 9 geçer mi yani bunlar nasıl geçer