efnanveannesi1 nazonunannesi Bende ne yaptıysam almadı kaç çeşit emzik denedim kızım şu an 4 aylık olmayınca olmuyor ama biraz ısrarcı olun ben hemen pes etmiştim ara ara yine deniyorum ama yok nafile. Emziriyorsanız içine süt enjekte edebilirsiniz o işe yarıyor kimisinde
gokcen_ nazonunannesi bu sene doğan bebeklerde bir şey var bence😁denemediğim,satın almadığım emzik kalmadı.Benim oğlumda 4aylık.daha yeni yeni çok az alıyor.
kendin nazonunannesi 36 günlük olduk hala tutmuyor midesini bulandırıyor 😔 şimdiki çocuklarda bı değişik ya valla
210796 bence alan cocuk ilk denemede aliykr.ogluma ne yaptiysam tutmamisdi.kizim hemen tutdu.20 gunluk falandu
melenbeg Avent emziği tutmayan bebek yok diyorlar genelde denediniz mi benim kızım düz ucu yuvarlak olanları almamıştı onu tuttu
eyberenimo Benimkide tutmadı her çeşit denedim oğlum ilk seferde tutmuştu kızım ne yaptıysam öğürdü durdu vazgeçtim
ozgecanmetehan İlk günden beri denedim tutmuyor öğürüyor keşel tutsa uykuya geçişi kolaylaştırır 4 ay 5 günlüğüz saat başı uyanıyor ve hep kıpır kıpır atak dönemi diyorlar çok zor
Tazeanne68100 ozgecanmetehan pes etmeyin o günlerde verin sürekli ağzına yoksa bida tutmuyor ben kiyamadm zorlamadm eşim yüzünden bisver tutar küçük vs dedi sonra sizi emzik görüyor uykuya geçişte zorlanıyoruz şuan 9 aylik emerek uyuyor beni